Tuesday 15 January 2013

keliru....

assalammulaikum...
  dah lma aku x in kt blog nie..biasalah kerja sbg suri rumah nie x da rehatnya...ada masa time semua ank dah  tdo.. mmg byk sgt yg aq nk luahkan,terlalu byk hal yg m'yakitkan hati krn slalu d pendamkan..

mmg benar suatu ketika dlu aku pernah berdoa...ya allah ku terima sapa saja jodohku..x kira dia bekas penjenayah ka,penagih ka,pencuri ka,,akan ku trima semua itu dgn ikhlas krn ku tau semua ini telah dirancang oleh Mu..dan segala apa sja dugaan dan masalah yg menimpa ku adalah ujian dr Mu utk ku.....

  namun kini hatiku terasa lemah dgn segala ujian dr Nya..seolah2 aku x berdaya lg menghadapinya...terlalu hebat dugaan yang Dia berikan dan kadang2 aku terasa ingin mengalah sja...aku ingin pergi jauh2 dr semua masalah ini tp mcm mn...aku terikat..dan aku x blh hipokrit dan penting diri sja...

kenapa dia x berubah..atau aku yg kena berubah...dah berkali2 dia begitu x kn dia x pernah ambil pgajaran...menyesal klu da t'lmbt...

ya Allah kuatkn hatiku ini m'hadapi semua ini...bglh kesabaran utk ku lalui semuanya..amin...

No comments:

Post a Comment