Tuesday 22 March 2011

keluhanku...

kenapalah hari ini sakit plak hati ini...
ingat dah jauh ok dah tp sebaliknya plak t'jd...
hati ini terus ja ku pujuk supaya b'sabar tp sampai bila lh harus aku bertahan dgn sikapnya...
aku mengalah bukan kerana takut.aku diam bukan kerana aku bisu tapi aku hanya hormat dia sja sbb 2 aku senyap ja dgn segala yg dia lakukan t'hdp ku...


aku bertahap demi org yg aku syg,klu aku x fkrkn ttg mereka m'gkin dr dlu lg aku dah angkat kaki dr sni...bukan aku x boleh  berdikari sendiri pun...aku boleh malah mungkin hidup ku lg bagus klu aku sendiri...tp .......


mmg ada tapi,...aku x blh ptngkn diri ku s'diri sja...nti mcm mn dgn org2 yg aku syg?
aku x blh hidup tanpa mereka...


Ya Allah...bagilh aku kekuatan untuk menjalani hidup ini....jauhkn aku dari sikap x mensyukuri nikmat Mu ini...berilh aku,dia dan org yg aku sygi petunjuk dan cahaya dlm mengharungi cubaan dunia...Amin...

No comments:

Post a Comment